Menü

2011. okt. 21.

♥ Kacsa-falmingója...:D

Kacsa-flamingó :D
Sziasztok :P Na, csak sikerült összehoznom egy képet Maya Kacsa-flamingó szörnyszülöttéről  :P:D Tudom kicsit fura lehet látni hogy ilyenkor írok, de beteg vagyok és itthon rontom a levegőt >< Mivel az össze fényképezőeszközöm szarrá/rommá tönkre ment, ezért webcammal csináltam >< hát őőőm izéé....így is javítottam kép minőségén, tudom így is szar, de szerintem azért kivehető :D Amúgy itt már ki van mosva, mivel maya leamortizálta, tiszta kosz volt :D De tök mind1, mert ahogy vsisza adtam neki, érezte rajta a szappan sazgot, amit nem elégelt meg, és elásta valahová hogy átvegye a neki tetsző illatformátumot :'''D kis dilis :P Amúgy imádja ezt a játékot, tisztára bele van szerelmesedve, állandóan magánál hordja :P...Úgy érzem jó választás volt :P:D Na meg persze a kényeztetés sem maradt el tegnap, sokat vakargattam , és játszottunk is :P Na de egyszer le fogom videózni az eldugási folyamatot nagyon vicces >< Össze vissza járkál, közbe a szájába van a cucc, és néz rám nagy ártatlan szemekkel, hogy húzzak már el onnan, mert így nem tudja elrejteni a játékát >< XDDD Nagyon sokat szoktam röhögni rajta >< xdd Nagyon vicces tud lenni a kis dilibogyó...:P:D Na de mennem kell, szólt anyám hogy valami iszonyatosan sz*r ízű löttyöt be kell vennem >< XDDDD Sziasztok :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése