Menü

2011. okt. 19.

♥ Elegem van...:@

Sziasztok. Hűű...nagyon mérges vagyok :@ Végre kész van az őj design, a szülinapos, amit ki szerettem volna tenni. eszméletlenül tetszett, és tök jól kijött, mert holnap nem megye suliba, és így gondatlanúl tudtam csinálni a sélután folyamán. aztán amikor töltöttem volna fel a fejlécet, nem találtam. Pedig nálam minden szét van szortírozva! A dizik, a brushok, a png képek, Mayás képek, rólam készült fotók, minden szét van szedve, már az össze mappát átnéztem vagy 5x de sehol semmi....:@ Húú nagyon kiakadtam, nagyon mérges vagyok...szóval nincs dizi váltás....majd csinálok holnap egy másikat amit olyan helyre rakok, ahol TUTI ott kell lennie...-.- Ma már tuti nem csinálom meg, mert leszívta ez a dolog is épp eléggé az agyam...na most megyek. sziasztok :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése