Menü

2011. okt. 12.

♥ Büszkébb nem is lehetnék rá :D

Sziasztok. Hűű ma nagyon feldobta Maya a napomat :D Reggel felszereltük rá a nyakörvét, és a szájkosarát, aztán irány a kocsi. hát Maya az istenért se mászott volna be a csomagtartóba >< Aztán apám megfogta, a mellső lábait betette a kocsiba, Majd én felemeltem a fenekénél fogva. Szegény annyira megijedt, nagyon remegett a lába, összekuporodott a csomagtartóban. (természetesen a teteje le volt szedve amin a hangszórók vannak)Aztán elváltak útjaink. Én mentem a suliba, Maya meg fel a városba a dokihoz. Majd aztán első szünetbe felhívtam apám hogy mi volt a rendelőbe. Maya Nagyon ügyes volt, simán kijött a kocsiból ahogy már nyílt a csomagtartó ajtaja. Maya nem húzott, nagyon nyugodt volt a többi kutya jelenlétében, csak leült apám lábához és nézelődött. Aztán bementek az orvoshoz. Maya rá sem hederített a dokira, azért látszik hogy ő nem a mi orvosunk...Maya ahogy ,meglátja a dokit a rendelő sarkából, már csahol befelé és csókolgatja őt egy fél óráig xdd Szóval Maya bement, és a szurit egy nyikkanás sem hagyta el a száját :D Még egy kis nyekergés sem :P:D Aztán visszafelé is nagyon rendben jött, apám felnyitotta az ajtót, és mondta neki hogy Hopi, már csak úgy pattant be a kocsiba :D 1x lett megkérve :D Pedig azt hittem úgy fog hisztizni mint itthon, csak most a doki fogja fogni a kutya seggét nem én. De nem :D Apám mondta hogy csak úgy hízott a mája azok előtt akik szenvedtek a kutyáikkal >< XDD Mo9ndom neki de hát mi is szenvedtünk vele reggel... >< xdd na mind1 xddazért nagyon örülök hogy ilyen jól viselkedett, és végre vége ennek az egész herce-hurcának...Most megyek is, mert Maya már nyekereg az ajtóba...:D Biztos éhes már a kis büszkeségem :D Na sziasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése